Hallohallo - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Hallohallo - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Hallohallo

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

15 Juni 2010 | Australië, Chadstone

Hallo allemaal,


Ja ik weet het, het is weer veel te lang geleden. Maar de tijd vliegt gewoon voorbij hier. Het is nog maar een kleine 3 weken en dan is mijn stage al weer voorbij. Ik heb de afgelopen weken niet veel gegaan naast werken en genieten van mijn vrijentijd.
Ik ben wel langzaam aan mijn reis voor na mijn stage aan het plannen. De bedoeling is op dit moment dat ik 6/7 met de boot naar Tasmanie ga, en daar 10 dagen rond ga trekken. Daarna kom ik een paar dagen terug naar Melbourne, om dan 20/7 naar Brisbane te vliegen. Vandaar uit is het de bedoeling dat ik met de trein langzaam aan mijn weg naar het noorden ga maken om uit eindelijk waarschijnlijk van uit Cairns terug te gaan vliegen naar huis.
Verder heb ik afgelopen weekend een nieuwe zoom lens voor mijn camera gekocht. Ik zal het verschil laten zien in de foto’s.
En verder weet ik even nik meer te vertellen.

Nou tot de volgende keer dan maar weer.

Gr,
Dennis

  • 15 Juni 2010 - 13:25

    Suus En Nico:

    Hoi Dennis, leuk weer even een kort verhaaltje....ben benieuwd waar je uiteindelijk allemaal terecht komt met je vakantie. Het zal vast heel mooi en veel te kort zijn. Gr. Suus en Nico

  • 15 Juni 2010 - 13:29

    Brabantse God :

    Joehoeee, klinkt allemaal weer supaah supaah :D

    Veel plezier daaro en doe voorzichtig maat !!!

    Groetjes Raymond.

    PS: Ik heb een contract gekregen bij Mooy :D

  • 16 Juni 2010 - 13:16

    Gwennie:

    Haha mannen en hun speeltjes!!!;)
    Geniet er nog ff lekker van:D

    XXX gwennie
    Moet je die naam van ray zien:|

  • 16 Juni 2010 - 14:00

    Sietske:

    Dennis!!
    Inderdaad een groot verschil met je oude lens :) En tijd vliegt, geniet ervan. (ik realiseer me nu pas hoe kort een maand is, en slechts 6 maanden voor een land zo groot als Australie is al helemaal weinig!) Neem echt zoveel mogelijk in je op als je gaat reizen, zodat je me precies kunt vertellen where to go als ik ooit in Australie beland ;)
    xx

  • 16 Juni 2010 - 14:03

    Tante Inge:

    ha dennis, ik hoorde al van oma dat je nu alweer aan het plannen bent voor je reisje naar tasmanië. Wat een ondernemingen zeg en dat allemaal in je eentje, ik vind het erg dapper en stoer hoor. Nog even twee en een halve week hard werken en dan is het toch een echte vakantie voor jou. Je foto's zijn iedere keer al super, maar met je nieuwe lens worden ze nog mooier.
    Als je gaat toeren door Tasmanië en terug door Australië weer richting nederland komt goed uitkijken hé en goed op je spullen letten.( je zult wel denken wat een ouwe zeur die tante, maar ik bedoel het goed).

    Dikke kus en nog veel plezier. Tante Inge

  • 17 Juni 2010 - 17:49

    Astrid En René:

    Hé Man,
    Eind in zicht...niet te geloven wat gaat die tijd toch snel maar nog belangrijker wat heb jij een smak aan ervaringen en belevenissen opgedaan.
    Anderen schrijven, terecht, dat dit stoer is wij kunnen alleen maar zeggen "helemaal gelijk" verder en dat geldt vast voor velen die je avonturen volgen zijn we ongelooflijk trots op je.
    Vaak zegt men "de laatste loodjes wegen..." volgens ons valt dit wel mee bij jou. Veel plezier de laatste weken en veel planplezier voor je vakantie je hebt hem dik verdient.
    Groetjes,
    Astrid en René

  • 18 Juni 2010 - 16:58

    Tia Gon:

    Hi Dennis,
    Ongelooflijk - de tijd vliegt. Sorry dat ik de laatste keer niet reageerde maar ik heb wel je belevenissen op de voet gevolgd. Het wordt kort dag qua stage-lopen maar dan kun je van een welverdiende vakantie gaan genieten. Overigens ben ik wel benieuwd of je "huidige baas" heeft geprobeerd je te overtuigen om daar te blijven werken of heerst er daar ook "crisis" en kunnen ze zich alleen maar onbezoldigde werkkrachten permitteren?Ben zojuist terug van 4 dagen Gran Canaria. Afgelopen maandag zijn Lies en ik terecht gekomen in de helemaal met oranje vlaggetjes, en in aanwezigheid van de Nederlandse leeuw, versierde Heineken Hoek om met honderden aanwezige Nederlanders de 1ste wedstrijd Ned-Denemarken te bekijken. Dikke pret, geloof me maar. Morgen heeft een groepje Ned. jongeren (voor zover die hier leven) een zaak in Puerto tot Oranje stamkroeg omgedoopt en daar trekken we naar toe en nu maar hopen op mooier spel en dat ze winnen. Dennis ik ben dolblij te weten dat ik niet langer de enige avontuurlijke geest van de familie bezit. Welkom bij de club en geniet van je komend avontuur door Tasmanië en de rest van het continent. Bye bye, be good and careful.

  • 19 Juni 2010 - 18:48

    Sonja:

    hoi Dennis

    Jeetje dat is echt een groot verschil met die nieuwe lens daar zal je op je reis nog veel plezier aan beleven je kan de dingen dan nog veel beter zien dan met het blote oog.

    groetjes Sonja

  • 30 Juni 2010 - 19:23

    Gwen:

    Er is er een bijna jarig, Hoera Hoera!
    Dat kun je wel zien dat ben jij!! Dat vinden wij allen zo prettig jaja! En daarom zingen wij blij, blij, blij, blij! Hij leve lang Hoera Hoera! Hij leve hoera!
    Alvast gefeliciteerd met je 20e verjaardag! En je cadeautje krijg je natuurlijk pas als je thuis bent anders moet je t misschien daar laten;)
    XXX gwennie
    (Jij was bij mij ook vroeg, nu ik bij jou!!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Chadstone

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 23852

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: