Hallo - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

20 Maart 2010 | Australië, Chadstone

Hallo allemaal,

Sorry dat het een beetje lang heeft geduurd maar hier ben ik dan weer met een verhaal.
De afgelopen 2 weken zijn er een paar dingen gebeurd, waaronder dat ik mijn kaartjes voor de F1 binnen zijn gekomen:D:D:D:D:D. En ik heb vandaag rijlessen gehad van Sandy en het ging best wel goed, dus voortaan in overleg mag ik de auto lenen.
En gisteren heb ik eindelijk mijn project afkunnen maken het heeft me ongeveer 3 weken langer gekost. Maar dat vonden ze niet erg want ze hadden me namelijk en hele hoop andere dingen te doen gegeven in de tussen tijd. En wat ze tot nu toe gezien hebben, zijn ze erg tevreden over.
En verder heb ik eindelijk een foto van mezelf en van de andere jongens.
Oow ja, ik ben vorige week ook nog naar het Moomba festival geweest ik heb geen idee wat het in houd maar het was wel leuk ook al heb ik bijna de hele tijd bij het waterskiën gestaan.
Over een paar weken gaat mijn nieuwe project beginnen en die zal inhouden dat ik samen met 2 andere stagieres uit gaan zoeken welke onderdelen we goedkoper kunnen krijgen in Australië. En omdat ik een management opleiding doe krijg ik waarschijnlijk de leiding over de andere jongens:D:P.

Dat is het weer voor deze keer.
Tot de volgende keer.

Gr,
Dennis

  • 20 Maart 2010 - 12:10

    Robbin:

    Hallloooo,

    Nice dat je naar de F1 gaat! Zal wel zwaaien vanaf de tv :P:P.

    Mooi dat je, je project af hebt kunnen krijgen! En leuk dat je weer een nieuw project krijgt! En maar goed achter overhangen dan als je leiding mag gegeven,hahaha.

    Succes nog de rest van de tijd en tot op msn;).

    Gr. robbin

  • 20 Maart 2010 - 12:20

    Yvonne:

    Hey ex-oppaskindje :P

    Goed om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt!

    Kussies Yvonne

  • 20 Maart 2010 - 15:24

    Raymond:

    Hé Kerel,

    Leuk leuk leuk eindelijk de F1 wedstrijd waar je het al maanden over hebt. Haha, nou je weet dat ik weinig verstand heb van dat F1 gebeuren. maar laat ff weten wanneer en waar en dan zal ik kijken of ik je zie :D
    Ghehe dus met het nieuwe project ben jij de baasff met dubbel F haha ;)
    Prachtig, doe je best maatje.. Spreken mekaar snel weer !

    Groetjes uit Breda

  • 21 Maart 2010 - 08:37

    Astrid En René:

    Goedemorgen of voor jouw good evening Dennis,
    Wij hadden al van oma gehoord dat je een kaartje had voor de F1. Moet een hele belevenis zijn om het nu eens live mee te maken. Leuke foto's. Je valt wel op tussen je huisgenoten. Weet je al wat het volgende project in gaat houden? Over autorijden gesproken....ik heb gisteren met een Saab 95 gereden met 365 pk, dit was echt niet normaal, jammer dat je er niet bij was. Nou dat was het weer even succes weer van de week.
    Groetjes ook van Astrid,
    René

  • 21 Maart 2010 - 11:44

    Tia Gon:

    Goodevening Dennis. Hartstikke leuke foto´s heb je gestuurd en inderdaad de "Don´t Worries" foto laat dit overduidelijk zien. Heb een vraag .... Is Chadstone een wijk van Melbourne en derhalve de plek waar jij nu woont??
    Na een weekje van Oma B in mijn huis, is het hier nu wel erg rustig maar gelukkig stonden er buitenshuis veel dingen te doen o.a. gisteravond een Dixie-Jazz sessie, heel gezelig en dé openbaring deze week was het bezoek aan acupuncturisten.
    Voor jou wordt, zo begreep ik, deze week een topper met vele uren op het circuit van de F1. Uiteraard hopen wij, de echte en onechte Spañolen, dat Fernando Alonso weer gaat winnen. Misschien lukt het je met hem op de foto te komen. Heel veel geluk hiermee en ook met je nieuwe werkopdracht. Grtjes tia G.

  • 21 Maart 2010 - 17:57

    Sietske:

    Hi Dennis!!!
    Klinkt goed joh! En eindelijk weer een stukje op je weblog... Dat heeft wel iets te lang geduurd hoor! Gelukkig werd al het geduld wel beloond met een paar foto's van jou :D
    Lekker dat je nu een 'leen'auto hebt ;) Natuurlijk ook heel fijn dat je zoveel goede feedback voor je werk hebt gekregen! Succes met je nieuwe project!
    Haha, tuurlijk ga ik kijken of ik je kan spotten in het publiek bij F1 :D Nu maar hopen voor je dat één van de McLaren coureurs wint (kan natuurlijk moeilijk zeggen dat ze allebei moeten winnen, dan krijg ik problemen met een Mercedes fan :P ;)) :D
    Hopelijk duurt het iets minder lang tot het volgende stuk!
    xx

  • 23 Maart 2010 - 17:10

    Gwen:

    Heey dennis
    Lang geleden;) Goed dat je eindelijk een keer foto's van jezelf erop gezet hebt! En nu volhouden he;)
    Dit zijn pas foto's waar ik echt wat aan kan zien haha niet een machine want daar snap ik niets van
    Grappige ventjes lijken het me waar je mee samen woont.. Hebben die het dan ook allemaal over manga ofzo?
    Om je even bij te praten over de gang van zaken hier in hoogerheide: de heren 1 zijn waarschijnlijk kampioen van hun klasse en wij zijn weer eens zoals altijd 2e:s Hebben namelijk net onze "kampioenswedstrijd" gehad en verloren met 6-0 ze waren ook gewoon echt beter.. maar natuurlijk wel allemaal balen. En toen we naar huis gingen we moesten namelijk spelen in tilburg heb ik gereden in de mercedes:| wat een vreselijke ervaring dat ding rijdt superraar en die avond kwam de regen met bakken uit de hemel1 Zag alleen maar van die regenstrepen naar beneden komen richting het raam en de strepen op de weg ho maar! Me vader heeft me zowat naar huis moeten kletsen..
    Maar als je dan straks terug bent beloof ik je dat ik prima kan rijden;) dan hoef je niet bang te wezen..

    Veel plezier alvast komende week met die scheurende autotjes;) Geen whiplash aan over houden he..
    XxX gwennie
    PS Die foto van die vleermuis is niet grappig dat is superzielig!!:(

  • 26 Maart 2010 - 13:16

    Moccah:

    Gast!

    Waar blijven de picca's van de F1-bolides:D? Of ga je er morgen pas heen? Wordt vroeg opstaan voor de Nederlands mensen die live willen kijken (ik dus:p), maar goed, eens kijken of we onze Dennis kunnen spotten:p. Witte ge al waar ge ergens staot:p, maakt het zoeken wat makkelijker;). En uiteraard willen we ook foto's zien van andere dingen op / rondom het circuit (hint hint:p). Zag net dat de McLaren's op 1 en 2 stonden, maar goed, was voor de regen:p. Ik hoop nog steeds op een overwinning voor Mercedes (ra ra wie ben ik:p), McLaren kan er ook mee door:p (engine!!!). Anyways, ik zie/hoor nog wel van je ervaringen:D! Veel plezier komend weekend en succes met je stage!

    Greetings vanaf Enexis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Chadstone

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 23867

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: