And the journey continues - Reisverslag uit Mooloolaba, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu And the journey continues - Reisverslag uit Mooloolaba, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

And the journey continues

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

23 Juli 2010 | Australië, Mooloolaba

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer en nu vanuit een plaats genaamd Mooloolaba, Dit licht aan de sunshine coast. Ik ben gisteren aan gekomen na een andere halve dag in Brisbane te zijn geweest hier heb ik niet veel gedaan gewoon lekker rustig aan gedaan en een beetje door de stad gelopen. En vandaag ben ik naar DE dierentuin hier gegaan, dus dan bedoel ik die van Steve Irwin, dit is toch wel de vetste dierentuin waar ooit ben geweest. Ik ben natuurlijk bij de krokodillen geweest, maar ook heb ik een olifant gevoerd en gewoon een beetje rond gelopen. En morgen ga ik weer met de bus verder naar een plaats genaamd Rainbow beach.
Dus tot de volgende keer maar weer.

Gr,
Dennis

• 23 Juli 2010 - 08:40

Oma En Opa De Mooij:

Spanje is leuk maar dit wel heel erg gaaf met al die wilde dieren en dat je er zo dichtbij kon komen Dennis dit is wel de reis van je leven jongen wat zal jij genieten Dat word straks weer heel erg wennen in Nederland liefs van ons doei

• 23 Juli 2010 - 14:39

Oma Beijer:

Joh wat weer een fantastische foto's je kunt wel zien dat het genieten is voor jou en natuurlijk ook voor ons want je laat ons meegenieten van jou avontuur, heel veel groetjes van ons tweetjes en tot je volgende stukje. Oma

• 23 Juli 2010 - 15:03

Tia Gon:

Hoi Dennis. Wat een heerlijke reis ben je aan het maken. Gezien de namen van de plaatsen op je "landkaartje" neem ik aan dat je nu in een streek zit van de oerbevolking van Australië. Heb je enig idee van de betekenis van die plaatsnamen kunnen krijgen??? En wie, for heaven´s sake, is Steve Irwin?? Moeten wij die kennen?? Je foto´s zijn weer top en wat mij vooral opvalt is dat de door jou gefotografeerde otter, heel anders is dan het otters´paartje dat wij, sinds 2 maanden hier in het Loro Parque herbergen. Ongelooflijk speelse diertjes met een lief snuitje maar niet van de kleur zoals die op jouw foto. Hoe bevalt het "hoppen"?? Kijk uit naar je volgende berichtgeving. Heel veel groetjes.

• 24 Juli 2010 - 08:26

Moccah:

Vet vet:D, is ie gewoon langs Stevie geweest:D! Vette foto's trouwens van de beesies, vooral die van die schildpad:p.
    Nog veel plezier op Rainbow beach (klinkt goed, lijkt wel een level van mariokart:p)!

Greetz,

Moccah

• 24 Juli 2010 - 17:24

Tia Gon:

Weet inmiddels, dankzij Google, wie Steve Irwin was - net zo´n beroemdheid als onze Rodriguez de la Fuente. En net als Steve "in het harnas" gestorven. De foto van jou met de Irwin family is super. Bye

• 24 Juli 2010 - 18:20

Suzanne En Nico:

Hoi Dennis, internet cafe in Duitsland is volgens ons zeer onbekend, tot nu toe nog steeds niets gevonden. Vandaar nu via de laptop van de hotelbazin. Wat een waanzinnige foto's. Olifanten waar je zo bij kunt, waar vind je dat in Europa??? Blijf genieten en wij proberen af en toe wel ergens op internet te komen om je berichten te lezen. Trouwens, hoe gaat de busreis?? Zit je met veel dezelfde mensen steeds aan boord, of zijn het steeds andere?? Wordt er door de buschauffeur ook info over het gebied gegeven?? Groetjes, Suus en Nico

• 25 Juli 2010 - 17:37

Sietske:

Dennis, die dierentuin klinkt zo vet! Zovéél beter dan Diergaarde Blijdorp! Ten eerste zag het er allemaal heel zonnig uit (de enkele keren dat ik naar dierentuinen ben gegaan regende het echt altijd!) en de dieren zien er ook nog eens exotischer uit (kan ook niet anders!). En dan die naam van de stad xD Ach, dat zullen buitenlanders ook wel denken van de Nederlandse steden. Nog veel plezier!
    xxx

• 02 Augustus 2010 - 09:42

Rina Verhulst:

Hoorde gisteren van Oma dat wij je konden volgen. Ga dat van nu af aan doen. Jammer dat we het niet eerder wisten. Fantastische reis+stage.
    Jij kunt heel wat van dat werelddeel vertellen. Geniet de laatste 8 dagen. Groetjes Tante Rina/Ome Hans.