Tasmanie verslag 2 - Reisverslag uit Launceston, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Tasmanie verslag 2 - Reisverslag uit Launceston, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Tasmanie verslag 2

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

12 Juli 2010 | Australië, Launceston

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, ik zit nu op het moment in Launceston. Ik heb ben de afgelopen dagen volop aan het rond kijken en rijden geweest. Ik heb sinds dat ik de auto heb op gehaald heb ik denk bijna 1200KM gereden. Zaterdag ben ik naar Mt Field gegaan om daar een wandeling naar 2 watervallen te maken en een wandeling door een bos met hele hoge bomen. En daarna ben ik naar de top gereden maar het was hier iets te koud om een wandeling te gaan maken dus ben ik weer gaan rijden. Onderweg ben ik nog bij een stuwdam gaan kijken(daar hebben ze er hier trouwens een hele hoop van). En daarna ben ik naar Queenstown gereden om te gaan slapen. De volgende dag ben ik naar eerst naar het strand in de buurt van Strahan gegaan, daar heb ik even een stukje over het strand gelopen en daar de golven gekeken die lekker te keer gingen. Vervolgend ben ik naar een klein plaatse genaamd Trail Harbour gegaan. Dat was een leuke weg om te rijden alleen toen ik daar naar toe reed kwam ik alleen maar 4X4 auto tegen maar ik ging gewoon lekker door met mijn voorwiel aangedreven auto:P:P. Ik ben er uiteindelijk goed aan gekomen en ik had er geen spijt van want het was weer een prachtig gezicht daar zo een dorp je in de middel of now where. Daarna ben ik nog wat gaan rond rijden en onder tussen een beetje gaan kijken of ik daar ergens kon gaan slapen die avond. Ik was eerst in een plaatsje genaamd Rosebery gaan kijken maar daar kon ik niks vinden, maar ik wilde de volgende dag naar Cradle Mountain gaan en dat was een 30 km naar het noorden maar er was dus helemaal niks in de omgeving dus de enige oplossing die ik had was om naar Burnie te gaan rijden, dat heb ik dus ook maar gedaan. Hier heb ik in een motel de nacht doorgebracht eerst de F1 gekeken en daarna meer slapen dan wakker naar de finale gekeken. En ja het is balen dat we verloren hebben maar je moet het maar zo zien we zijn wel boven die Duitsers geëindigd:P:P:P. En vandaag ben ik naar Cradle Mountain gegaan om daar een mooie wandeling te maken. Het was aangegeven dat het een wandeling van 2 uur zou zijn maar ik heb hem lekker in 1.5 uur gedaan:P. Na dat ik dat gedaan had en even drogekleren aan had getrokken want het was nog al erg aan het miezeren. Ben ik naar een Tasmanian Devil park geweest waar ik wat meer over de Devils heb geleerd en er ook een heb mogen aaien. Toen ik dat gedaan had ben ik naar Launceston gereden en morgen ga ik naar een ander groter wildlife park.

Dus tot de volgende keer.

Gr,
Dennis

  • 12 Juli 2010 - 13:54

    Suus En Nico:

    Hoi Dennis, wat een leuk uitgebreid verslag. Door het toevoegen van het kaartje krijgen we helemaal een duidelijk beeld van je reis.....ben echt heel nieuwsgierig hoe een tasmanien devil eruit ziet....dus kom maar op met die foto's. Wat een ervaringen doe je op....ben echt jaloers....wachten vol spanning op je volgende verslag....
    Groetjes Suus en Nico

  • 12 Juli 2010 - 15:07

    0ma En Opa De Mooij:

    hoi Dennis wat een geweldige reis heb jij Je zal wel heel veel foto,s hebben gemaakt
    Ik heb net je twee berichten uit Tasmanie gelezen geweldig liefs oma de Mooij en opa

  • 12 Juli 2010 - 15:31

    Oma Beijer:

    Joh wat een fantastisch verslag je had het me al wel vertelt op de skype maar lezen is ook heel leuk.We hopen wel dat de foto's er nog op komen maar dat zal wel!!!! slaap lekker en een heel fijne dag morgen in het grotere park.Groetjes Opa en Oma

  • 12 Juli 2010 - 17:21

    Astrid En René:

    Hoi Dennis,
    Leuk om te lezen wat je allemaal onderneemt. Heel afwisselend. Ben benieuwd welke dieren je morgen allemaal gaat ontmoeten. Maak je er ook foto's van?
    Groetjes,

    René en Astrid

  • 13 Juli 2010 - 18:20

    Sietske:

    Opnieuw een erg jaloersmakend leuk verslag. Klinkt allemaal weer goed! Moest wel lachen bij de foto van de truck! Nette auto heb je gehuurd hoor. Zou alleen nooit het gokje nemen of je kunt wachten tot het volgende tankstation als je vlakbij een andere bent ;) Maar jou kennende heb je dat ook allemaal goed voor elkaar ;) Vond het erg leuk om je verslag te lezen!
    xxx

  • 14 Juli 2010 - 17:09

    Tia Gon:

    Hi Dennis,
    Wat een heerlijk verslag heb je geschreven en nu ik de foto´s heb bekeken, weet ik het zeker, ooit, bij leven en welzijn, moet ik die kant uit al is het alleen al om de streek rondom Cradle Mountain te gaan bewonderen. Als je er nu ook nog onbewolkt weer met zon bij denkt, moet het daar schitterend zijn. Hoorde van oma B dat je enorm geniet en dat je tijdens het volgende stuk van je avontuur met iets meer gezelschap zal zijn dan alleen met af en toe een Tasmanian Devil. Geniet zo veel je kunt maar vergeet niet de achterblijvers af en toe jaloers te maken met je berichtgeving.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Launceston

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 23859

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: