Tasmanie verslag 1 - Reisverslag uit Hobart, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Tasmanie verslag 1 - Reisverslag uit Hobart, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Tasmanie verslag 1

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

09 Juli 2010 | Australië, Hobart

Hallo allemaal,

Ik ben nu 3 dagen op Tasmanie, dinsdag ben ik met de bus van Devonport naar Hobart gegaan. Toen ik hier aan kwam ben ik naar het hostel The Pickeld Frog gegaan. Dit is een heel gezellig hostel. Ik ben op woensdag vroeg gaan slapen want ik had op de boot maar een uur of 2 geslapen. De volgende dag ben ik met een toer naar Port Arthur gegaan dit is een oude gevangenis stad. Dit duurde de hele dag dus was om half 7 weer terug in het hostel. Vandaag heb ik een auto opgehaald en ben ik gaan rijden richting het zuiden van het eiland. Ik heb op de map het uit gestippeld. Maar ik ben eerst naar Mount Wellington gegaan om een paar mooie foto’s van de omgeving te maken. Hierna ben ik via binnendoor wegen naar Southport gereden hier was niks te doen maar er is wel een mooi witzandstrand daarna ben ik naar een grot daar in de buurt gegaan en daar heb ik een toer gedaan.
Hierna was het ondertussen een uur of 3 dus ik dacht wat zal ik doen ik kan alvast een beetje naar het westen gaan rijden en dan zie ik wel waar ik uit kom vanavond of ik rij terug naar het hostel in Hobart waar ik toch bijna langs kom. Dus ik heb besloten om dat laatste te doen en dan morgen vertrek ik naar het westen van het eiland.

Dit was het weer voor deze keer denk ik:p
Tot de volgende.

Gr,
Dennis

  • 09 Juli 2010 - 11:14

    Suzanne:

    Super !!! Je bent ook een echte globetrotter. Denk dat we maar een paar dagen moeten gaan plannen om straks alle foto's te bekijken. Heel plezier verder en zijn benieuwd naar de volgende route. Gr. Suus en Nico

  • 09 Juli 2010 - 16:30

    Astird En René:

    Hoi Dennis,
    Ziet er geweldig uit!!!
    Wij zitten in Pussemange maar hebben hier wel toegang tot internet, vandaar dat we even kunnen reageren.
    Wat een mooie foto's. Je maakt er een super trip van.
    Veel plezier verder.
    Groetjes Astrid en René

  • 09 Juli 2010 - 19:29

    Gwen:

    Wat leuk dat je nog zo ontzettend veel aan het doen bent! Verwachtte dat je zou vertellen dat je dehele dag op dat witzandstrand bent blijven liggen maar nee meneer heeft nog een heel schema te doen;)
    Ik ben er nou trouwens wel achter dat je dus echt een stilstaande beelden fotograaf bent.. En dat je heel veel houdt van de zonsondergang haha Er staan namelijk weer geen foto's van mensen tussen Behalve dan die twee die zelf foto's aan t maken zijn:p
    Je bent dit toch niet allemaal in je eentje aan t doen? Aangezien je steeds zegt dat "ik" iets ben gaan doen.

    Tot snel als je weer iets leuks van je laat horen
    XXX gwennie

  • 10 Juli 2010 - 12:28

    Oma Beijer:

    Hoi Dennis,
    Fantastisch al zo vlug een bericht over je belevenissen, fijn dat je met een auto overal naar toe kunt want dan kun je gaan en staan waar je wilt. Geniet er van en blijf mooie foto's maken.
    Wij gaan dadelijk bij Suus en Nico barbequeën.
    Liefs uit een heet Oosterhout.
    Opa en Oma Beijer

  • 11 Juli 2010 - 07:54

    Sietske:

    Dennis, het klinkt echt zo goed. Ik schrijf dit toch wel met jaloezie hoor... Zeker als ik die foto's zie van al die adembenemende mooie landschappen. Lekker ook dat je met een auto de omgeving op je gemakje hebt kunnen verkennen. En eigenlijk is het nog een vrij groot eiland ook (in mijn naïviteit had ik even een mini-eilandje voorgesteld)!
    Ik zie nu alweer uit naar je volgende verslag! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 23897

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: