Vakantie - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

05 Juli 2010 | Australië, Chadstone

Hallo allemaal,

Het is zo ver ik ben klaar met men stage en heb nu lekker vakantie. Ik ga de komende weken verschillende dingen doen. Morgen vertrek ik voor 10 dagen naar Tasmanie. Waar ik van plan ben om naar zuiden te gaan, en als ik een auto kan huren zal ik daar naar toe tijden via de oost kust en terug door de center van Tasmanie. En als ik geen auto kan huren zal ik met de bus gaan. En als ik terug kom uit Tasmanie dan heb ik een paar dagen in Melbourne en daarna vlieg ik naar Brisbane en het plan vanaf daar is om naar Cairns te gaan. En veder heb ik daar nog niet veel gepland. Maar ik zal proberen om zo vaak mogelijk iets op men site te zetten. En verder heb ik vanavond over het F1 circuit Albert park met de BMW van Chris gereden.

Als je een vraag heb stuur me dan een mail.

Gr,
Dennis

  • 05 Juli 2010 - 12:28

    Raymond:

    Ik heb wel een vraag...

    Ik wil mee :( Kan dat?:D
    Hahaha, maar je hebt dus over een echte racebaan gereden?:O
    Dat is wel vet !

    Doe voorzichtig maat, en tot snel !

    Groetjes uit Brabant ;)

  • 05 Juli 2010 - 13:13

    Oma Demooij:

    eindelijk heb ik alles kunnen lezen geweldig allemaal we hopen dat je super weken heb en wensen je heel veel plezier leifs van opa en mij

  • 05 Juli 2010 - 13:15

    Tia Gon:

    Ik heb ook een vraag. Kun je een dagboek bij gaan houden over wat wel en minder de moeite van het bekijken waard is want wij plannen ooit een bezoek aan die kant van de wereld te brengen en iedere tip is dan mooi meegenomen. Heel veel plezier en geniet zo veel je kunt. Ook van de herfsttemperaturen want begrijp van de family in Nederland dat de kraaien "zwartgeblakerd" van de daken vallen, zo warm is het daar.
    All the best and thanks for having kept us informed as to your whereabouts over the last few months.

  • 05 Juli 2010 - 14:02

    Suzanne:

    Hoi Dennis,
    Heel veel plezier tijdens je vakantie....je hebt hem verdiend. Hou ons op de hoogte van je route en lekker veel foto's maken hé. Succes ook met het vinden van de echte Tasmaanse Duivel......
    Ik sluit me ook helemaal bij de woorden van Raymond aan .....ik wil ook mee.....hahahaha....
    Groetjes,
    Suzanne en Nico

  • 05 Juli 2010 - 14:45

    Astrid En René:

    Hoi Dennis,
    De BMW van Chris....dan heb je het vast over de 535?? Moet een bijzondere ervaring zijn geweest op zo'n circuit. Alvast gefeliciteerd met het zo succesvol afronden van je stage. Hebben ze al een geweldige recommodation geschreven? We sluiten ons aan bij de opmerking van Suzanne "houd ons op de hoogte" en zorg dat je de komende weken geniet.
    Groetjes,
    Astrid en René

  • 05 Juli 2010 - 19:15

    Sietske:

    Dennis, ik heb eigenlijk alles al tegen je gezegd :) Je plannen klinken goed & jaloersmakend, dus neem elke minuut in je op :D
    xxx

  • 05 Juli 2010 - 19:29

    Oma Beijer:

    Hoi Dennis,
    Wat een heerlijk vooruitzicht hè eerst Tasmanië en daarna Brisbane geniet er maar goed van want die weken zijn zo voorbij.
    Als je terug bent uit Tasmanië Skypen we nog, maar voor nu geniet op de boot van de overtocht, en van het eiland.Groetjes ook van Opa


  • 08 Juli 2010 - 00:11

    Moccah:

    Maatje, eindelijk vakantie:D? Geniet er maar van, de dagen vliegen voorbij.
    O ja, weet je waar ik nog wel een foto van zou willen zien:D? Een truck met een stuk of 10 tanktrailers achter zich aan:D. Hetzelfde als bij F&F:D. Nieuwe uitdaging voor de fotograaf;).
    Voor de rest wens ik je veel plezier de komende weken!

    Groeten,

    Moccah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Chadstone

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 23865

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: