Tasmanie verslag 3 - Reisverslag uit Launceston, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Tasmanie verslag 3 - Reisverslag uit Launceston, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Tasmanie verslag 3

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

15 Juli 2010 | Australië, Launceston

Hallo allemaal,

Geen geklooi hier is de Mooij:P:P. Ik ben vandaag weer terug in Launceston, ik heb gisteren een lekkere rust dag gehouden, eerst heb ik de auto ingeleverd daarna ben ik lekkere tv gaan kijken en verder lekker niks. Maar dat had ik ook wel verdient want toen ik dinsdagavond terug in Hobart kwam had ik in het totaal 1700KM gereden:P. Verder ben ik dinsdag nog naar Dat wildlife park geweest waar ik nog meer Duivels heb gezien en met een Wombat heb geknuffeld:p. Daarna ben ik nog naar een grot daar in de buurt geweest en uit eindelijk nog even bij een zalm kwekerij. Na wat verschillende producten geproefd te hebben ben ik terug naar Hobart gegaan wat nog ongeveer 230km was. En vandaag heb ik de bus naar Launceston genomen en morgen ga ik eerst naar een auto museum en daarna ga ik naar Devonport want daar vandaag vertrekt men boot weer terug naar Melbourne.

Nou tot de volgende keer maar weer.

Gr,
Dennis

  • 15 Juli 2010 - 06:32

    Nico En Suus:

    Hoi Dennis, jeetje....zoveel km gereden en nog niet het hele eiland gezien....houd dit in dat je toch teruggaat??? Veel plezier in het automuseum morgen en goede reis naar Devenport...Hier alles goed, noodweer heeft Hoogerheide overgeslagen, maar temperatuur nu een stuk aangenamer.Nog 2 dagen en dan lekker ook vakantie. Spreek je gauw weer...Gr. Nico en Suus

  • 17 Juli 2010 - 07:39

    0ma En Opa De Mooij:

    net je verslag gelezen lijkt me gaaf met al drie mooie dieren Ik ben wel benieuwd naar de foto,s Is de bootreis weer goed bevallen en haaden ze nu wel een lekkere omelet Nog fijne weken en tot horens liefs opa en oma

  • 17 Juli 2010 - 07:43

    Oma De Mooij :

    wat een leuke foto van jou met volgens mij een wombatdus toch nog een foto groetjes oma

  • 18 Juli 2010 - 10:05

    Oma Beijer:

    Hoi Dennis,
    Heb je lekker geslapen in de lounge??????
    Gelukkig zijn je foto's nu wel op de site ze zijn hartstikke leuk. En dan dinsdag het vervolg van je reis ook daar zijn we weer benieuwd naar. Blijf lekker genieten van australië.
    Groetjes en een dikke kus van Opa en Mij

  • 18 Juli 2010 - 17:01

    Sietske:

    Dennis! Wat een leuke foto van jou en de wombat! :D Verder klinken de reisverhalen goed (zoals je ziet val ik in herhaling ;)) Lekker, allemaal verschillende (verse!) dingetjes proeven :D Ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat beleven :D
    xxx

  • 19 Juli 2010 - 19:48

    Tia Gon:

    Hoi Dennis,
    Bedankt, man, eindelijk weet ik hoe een Devil er uitziet, en hij doet zijn naam beslist eer aan. Het is duidelijk te zien dat je met Wombat aan het knuffelen bent - lijkt me een enig beest. Begrijp van oma B. dat je morgen doorvliegt en dan aan je hop-on, hop-off reis gaat beginnen. Je zult op zo´n bus met een heel gemengd gezelschap te maken krijgen en wie weet wat je er voor toekomstige kontakten aan overhoudt. Overigens was het afscheid van Chris en Sandy moeilijk??
    Geniet van je laatste 3 Aussie-weken en laat ons af en toe nog meegenieten van je avonturen. Bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Launceston

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 23861

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: