AFL - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu AFL - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

AFL

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

26 April 2010 | Australië, Chadstone

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we naar een AFL(Australian Football League) wedstrijd geweest. Dit was echt super gaaf om te zien. Er is niks dat je kan vergelijken. En mijn mening is ook dat vergeleken met die spelers zijn voetbal spelers een stel watjes:P. Want die gasten krijgen soms klappen en staan op en gaan gewoon weer lekker door alsof er niks is gebeurt. In het begin was het echt moeilijk te begrijpen maar na een tijdje begin je het een beetje te snappen. Maar het was echt vet om er te zijn en vooral de sfeer die er hangt is echt heel goed. Nou dit was weer een kort verhaaltje maar ja.
Tot de volgende keer.

Gr,
Dennis

• 25 April 2010 - 14:14

Raymond:

Kijk dat zie je alweer verkeerd Dennis. De kunst is om de scheidsrechter te laten geloven dat je echt pijn hebt :P

maar dat leg ik je nog wel eens uit hahaha...
    Lijkt net alsof ik verhaaltje lees van een blondje zonder voetbal kennis..

hahahah ;) Later vriend !:D

• 26 April 2010 - 07:15

Nico En Suus:

Heej Dennis, weer een stukje australische cultuur meegepakt. Leuk!!Trek je maar niets aan van de reaktie van Ray...hij is gewoon jaloers dat hij er niet bij was (denk ik). Vrijdag weer even met het rode monster gereden....startte in 1 keer.
    Groetjes uit Hheide.

• 26 April 2010 - 12:16

Sietske:

Heej Dennis! :D
    Dat klinkt zo vettt! Ik weet zeker dat de sfeer veel beter was dan in het stadion in Amsterdam gisteren (de finale wordt in twee stukken gespeeld tussen Ajax en Feyenoord) (haha niet dat ik daar bij was hoor :P ik liep tussen de elfjes, bij klein duimpje, heb een droomvlucht gemaakt :D oja, en heb ook even de flying Dutch(wo)man gespeeld :D).
    Haha oja: en het spel ís gewoon onbegrijpelijk :P Wie gaat er nou voor de lol tegen andere mensen aan rammen? :P
    xx