Daar ben ik weer. - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer. - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer.

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

16 Mei 2010 | Australië, Chadstone

Hallo allemaal,

Ja ik weet het, het is weer veel te lang geleden sinds mijn laatste stukje. Ik heb de laatste tijd niet echt iets speciaals gedaan. Het is op het moment echt volle bak op het werk, dit komt doordat mijn manager ontslagen is en we nu dus maar met zen 2en zijn in de spare-parts
(althans op het kantoor want we hebben natuurslijk ook nog Cameron in het magazijn maar ja). En het is op het moment redelijk druk en dit zal alleen nog maar meer worden want we hebben net een grote show achter de rug waar 12 machines opgesteld stonden, en op dit moment zo ver ik het weet zijn er al 5 verkocht maar misschien is dit al weer meer geworden. Maar wat dit betekend is dat er de komende tijd waarschijnlijk een hele hoop onderdelen gekocht zullen worden. En voor de show moesten er ook de 2 machines die bij ons stonden weg 1 daar va ging naar de show en 1 naar een klant want die was al verkocht, deze moest voor dat hij weg ging moest hij eerst in gepakt worden zodat hij niet te veel kon beschadigen of nat worden. En hier voor ben ik ingezet zoals je op de foto’s kan zien. En veder ben ik lekker aan het genieten van mijn weekend. Oow ja en ik voelde me van de week weer een beetje in Nederland want Ik heb een klein pakketje binnen gekregen van men ma met 5 soorten drop en echte Calvé pindakaas, dus ik heb het afgelopen weekend al lekker 2 ochtenden genoten van een lekker geroosterd boterhammetje met pindakaas en suiker:p. En ook heb ik al bijna 2 zakken met drop op:D:D. Nou dat was het geloof ik wel weer voor deze keer, ik ga nu lekker naar de F1 kijken.
Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes,
Dennis

  • 16 Mei 2010 - 15:41

    Oma Beijer:

    Hoi Dennis,
    Had ik van Susan gehoord dat er een pak met drop en pindakaas naar je onder weg was, er zijn dus toch wel wat dingen die je mist ????
    Voor de rest mis je volgens mij niet zo veel, nou ik miste je met mijn verjaardag en moederdag want jij bent er eigenlijk altijd bij.Maar je weet dat ik geniet van jou verblijf daar want je blijft er erg veel plezier in houden.Heel veel groetjes ook van Opa en tot Skype of mail

  • 17 Mei 2010 - 07:55

    Suzanne En Nico:

    Heej Dennis, leuk weer een berichtje.... Ben blij dat de pindakaas gesmaakt heeft. Ik dacht trouwens dat je rustig aan zou doen met de dropjes....hahahaha....De foto's gaan al de ronde om promotie te maken voor het nieuwe soort wikkelmachinem, speciaal voor de afwijkende maten. Zijn gisteren op de Veluwe geweest bij Sonja/Peter/Hans/Nicole...je krijgt de groetjes terug. Tot gauw weer op skype of msn. Groetjes, Suus en Nico

  • 17 Mei 2010 - 16:57

    Astrid En René:

    Hoi Dropkoning,
    Leuk om weer een nieuw bericht te zien!!
    Eindelijk......daar is dan voor het eerst een foto met een "echte" vrachtwagen. Het plezier spat nog steeds van je gezicht af, dat doet ons erg goed. Dat je het naar je zin hebt weten we natuurlijk van de telefoongesprekken maar het is ook leuk om te zien.
    Gaan ze nog een bod doen??? We horen het wel.
    Groetjes Astrid en René

  • 18 Mei 2010 - 07:57

    Sietske:

    Dennis! :D Leuke foto's hoor :D Ben blij dat je weer een stukje hebt geschreven :P Denk dat nu alle dropjes wel op zijn (haha als je ze voorlopig niet wilt missen: eet je misselijk, dan heb je er een tijdje geen zin in ;).
    De drukte overleef je wel, en alle uurtjes extra die je maakt, kun je straks meer backpacken :D
    xx

  • 01 Juni 2010 - 11:31

    Sonja Hagen:

    Hoi Dennis
    Ik heb je reisverslagen gelezen en foto's bekeken
    en wat is het leuk om zo even in je leven daar te kunnen kijken.
    Ik ga zeker vaker kijken.
    groetjes uit Huizen

  • 02 Juni 2010 - 11:14

    Gwen:

    Hey dennis

    Wie zou er nou over precies een maand jarig zijn?;)
    Maar hoe is het nu allemaal met je? Leuke foto's heb je er trouwens bij gezet! Goed om te zien dat je bijna niets veranderd bent;) Zou zo eng zijn als je straks terug komt en we herkennen je niet:|
    Wel genieten van je tijd in australie he? Niet alleen bezig zijn met werken.. Want zoals er op je site staat (en dat lijkt toch weer heel kort) kom je over 69 dagen alweer terug:s
    Jippie naar t koude kikkerlandje:| gelukkig is het vandaag weer wel een beetje mooi weer..
    Maar als je terug bent gaan we zeker wel skeeleren toch? Heb ze gewoon nog niet een keer gebruikt:$ Maar als t zulk mooi weer blijft ga ik wel een keer hoor;) Anders is het zo slecht..
    Maar hoe is het leven daar? Heb je het nog naar je zin op je werk en vind je je huis nog leuk en je huisgenoten?
    En natuurlijk hopen dat sietske internet heeft in spanje anders kan ze je niet eens schrijven voor een hele maand.. Niet dat ik nou zo'n trouwe penvriend ben:$ Als je maar weet dat ik je niet vergeten ben;p

    XXX Gwennie

  • 02 Juni 2010 - 17:20

    Nanny:

    ik heb al vaak op je site gekeken maar slechts 1 keer gereageerd en toen is mijn verhaal verloren gegaan in 'n stomme falende internet verbinding. Nu hoop ik meer geluk te hebben.
    Je hebt al veel leuke verhaaltjes over je tijd in "down under" geschreven en t is leuk om zo in je dagelijkse leven binnen te kijken.
    Je bent al plannen voor na je stage aan 't maken, leuk vakantie in 'n vakantie.
    Wij uit Huijbergen wensen je 't aller beste en veel geluk de komende 2 maanden!!!!!!
    Groetjes

  • 08 Juni 2010 - 11:26

    Sietske:

    Dennis, ik wil niet vervelend doen hoor, maar waar is een nieuw stukje??? :( Heb je al zo lang niet meer gesproken!!! Wil wel graag weten hoe het allemaal gaat in Australië, zeker nu ik hier niet de mogelijkheid heb om te msnen! xx
    uit het warme Spanje! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Chadstone

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 23857

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: