F1!!!!!! - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu F1!!!!!! - Reisverslag uit Chadstone, Australië van Dennis Mooij - WaarBenJij.nu

F1!!!!!!

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

30 Maart 2010 | Australië, Chadstone

Hallo allemaal.

Nou ik heb afgelopen weekend een van mijn dromen uit laten komen, want ik ben naar de F1 geweest. En wat voor een!!. Op donderdag was ik heel even na het werk naar het circuit gegaan om nog even rond te kijken wat waar was en waar ik ongeveer zou willen gaan staan de rest van het weekend. Ik heb wat rond gekeken bij de pits van andere klassen onder anderen GT(Posche’s, Lamborghini’s, Ferrari’s, ect.) Formula ford, Super V8(normale Australische sedans met V8 die een beetje zijn verandert:p) en nog een aantal andere klassen.
Vrijdag ben ik om 12 uur van af het werk naar circuit gegaan om de 1ste en 2de vrije trainingen te zien.
Dit was mijn eerste keer dat ik de F1 auto’s in het heb gehoord. Vanaf dat ik uit de tram stapte kon ik ze al horen want ze waren al begonnen, en de dichterbij het circuit ik kwam de groter mijn grijns op mijn gezicht werd:P. toen ik uit eindelijk op het terrein was kon ik ze ook nog eens zien. En het was echt geweldig. Zaterdag ben ik rond de middag naar het circuit gegaan om nog meer rond te kijken en naar de kwalificatie te kijken. En natuurlijk zondag de race. Nou voor de gene die er niks over weten. Jenson Button een van de rijders van het geweldige Mclaren heeft de race gewonnen, helaas werd Lewis Hamilton maar 6de maar ja dat maakt ook niet veel uit. Het was echt een geweldige ervaring, vooral de sfeer die er hangt onder de fans is geweldig.
En verder heb ik komend weekend een lang weekend van 4 dagen(yeee:P).
Nou ik weet verder even niks meer.

Tot de volgende maar weer.

Gr,
Uit Melbourne

  • 30 Maart 2010 - 11:17

    Robbin:

    heey dennis,

    Mooi dat je genoten hebt! Daar gaat het teminste om. Maar ik moet wel zegge wat een bluffer ben jij zeg met je ooh zo geweldige maclaren:P:P.

    Op naar de volgende race.

    Gr. robbin

  • 30 Maart 2010 - 11:17

    Raymond De Bruyn:

    Hé Koekenbakker,

    Klinkt weer behoorlijk vet man! Zo te lezen heb je het aardig naar je zin gehad! Mooi zo, want zo hoort het ook!

    Beetje lekker weer daaro?
    Hier koud man ! haha..

    grt Raymond

  • 30 Maart 2010 - 16:31

    Astrid En René:

    Helemaal te gek man,

    De grijns die jij op je gezicht kreeg toen je steeds dichter bij het circuit krijgen wij als we je stukje lezen. Wat spettert daar een enthousiasme vanaf heerlijk om dat te lezen.
    Wat is het toch mooi om dromen/wensen uit te zien komen. Je bent goed bezig man. Leuke foto's ook trouwens.
    Tot binnenkort op de mail.
    Groetjes Astrid en René

  • 30 Maart 2010 - 19:28

    Sietske:

    Mooi hoor :D Ziet er inderdaad heel vet uit. Was wel vroeg in Nederland om die race te kijken, en heb je niet eens in het publiek kunnen spotten!! En arme jij, in de regen... gelukkig was de race wel spannend, en heeft Button gewonnen (jaja, jij hebt dat meegemaakt!) En lekker genieten van je vrije dagen ;)
    xx

  • 30 Maart 2010 - 20:22

    Monique:

    Hi Dennis,
    klinkt allemaal erg stoer en 'vet cool'(of is die uitdrukking alweer oubollig?) Ben je alleen naar de races geweest of met collega's/medebewoners? Hoe ga je Pasen doorbrengen down under? Wat ik me nog afvroeg... zijn er überhaupt mensen in je buurt met wie je Nederlands kunt praten? Of is het van vroeg tot laat Engels? Er zit al bijna twee maanden op van je avontuur. Begint het nu te wennen of krijg je misschien al wat heimwee?
    Veel liefs van ons allemaal,
    Monique

  • 30 Maart 2010 - 20:32

    Gwennie:

    Haha Autofreak!! Super leuk voor je dat je dat hebt gedaan.. Klinkt ook echt alsof t een toppuntje was;) Leuk die foto met die vlag trouwens!! Je grijns komt bijna van de foto afspringen:|
    En wees blij dat je nu lekker in australie zit want t is hier op dit moment rotweer en het is koud en donker
    Voorderest vind ik je stom omdat je me verjaardag aanstaand weekend mist;) Nee hoor grapje ben haartstikke blij dat je zon geweldige kans hebt gekregen! Tot snel
    XXX gwennie
    PS bij start licht gebruik je het lidwoord "het" :P

  • 31 Maart 2010 - 11:19

    Suzanne:

    Heej Den, foto´s zijn goed gelukt. Het was zondag best een raar idee om naar de race te kijken en te weten dat jij daar gewoon `live` bij was. Hoe is het trouwens met je oren...zijn ze alweer een beetje tot rust gekomen. Veel plezier komend lange weekend en als jullie nog weggaan wel weer foto´s van de omgeving maken hé. Tot skype!! Gr. Suus en Nico

  • 31 Maart 2010 - 11:36

    Oma Beijer:

    Als ik jou verhaal zo lees zijn dromen echt geen bedrog.Wat is het toch fijn te horen en zien dat jij het daar zo naar je zin hebt. Voor ons is dat een hele gerustelling. Geniet maar zo veel als je kunt want voor je er erg in hebt is die mooie tijd weer voorbij.
    Heel veel groetjes van Opa en mij

  • 04 April 2010 - 10:12

    Koen Van Wesel:

    Hee Dennis,

    Ik heb net al je reisverslagen gelezen. Echt super vet dat je stage in Australie is! Ik ben net terug in Nederland na 3 maanden en mis het nu al. Ik ben ook daar in het Albert Park geweest om te kijken hoe het eruit zag. Echt vet dat je de f1 daar gezien hebt! Had ik ook wel gewild.

    Heel veel succes daar met wat je allemaal nog moet en ga doen. Ik blijf je volgen.

    groetjes Koen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Chadstone

Stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Het zit er bijna op:(

30 Juli 2010

Daar is tie weer!

23 Juli 2010

And the journey continues

15 Juli 2010

Tasmanie verslag 3

12 Juli 2010

Tasmanie verslag 2
Dennis

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23853

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 10 Augustus 2010

Stage Australië

Landen bezocht: